• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 27.02.16, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bigbanki tippjuht: parimad kliendid on Apple’i kasutajad

Bigbanki juhatuse liige ja tehnoloogiajuht Agur Jõgi rääkis, et nende hinnangul on kõige kasulikumad kliendid Apple’i kasutajad.
Agur Jõgi
  • Agur Jõgi Foto: Maris Ojasuu
Best Marketingile antud intervjuus selgitas Jõgi, et tarbimislaenude juures hakkas pank ühel hetkel nn tehnilist infot koguma. „Kui klient tuleb sinu veebilehele, siis sa tegelikult juba näed, mis seadet ja operatsioonisüsteemi ta kasutab. Sellest saab teada seadme vanuse ning ka infot selle kohta, kas klient on pigem ajaga kaasas käiv või mitte. Selgus, et kõige paremad maksjad ja kõige sagedamini oma laenulepinguid uuendavad inimesed on justnimelt Apple’i kasutajad,“ rääkis Jõgi.
Sellega lükati ümber hüpotees, et need inimesed kes suudavad endale Apple’i tooteid lubada, on rikkad ja vajavad privaatpanganduse teenuseid. „Kogudes inimeste kohta erinevat informatsiooni ning pannes see sobivasse mudelisse, hakkad märkama erinevaid mustreid ja seoseid, mis võivad vabalt vastu käia kõhutundele,“ rääkis Jõgi.
Loe pikemalt Best Marketingist. Agur Jõgi esineb 17. märtsil Eesti suurimal turunduskonverentsil Password.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele