Bigbanki juhatuse liige ja tehnoloogiajuht Agur Jõgi rääkis, et nende hinnangul on kõige kasulikumad kliendid Apple’i kasutajad.
- Agur Jõgi Foto: Maris Ojasuu
Best Marketingile antud intervjuus selgitas Jõgi, et tarbimislaenude juures hakkas pank ühel hetkel nn tehnilist infot koguma. „Kui klient tuleb sinu veebilehele, siis sa tegelikult juba näed, mis seadet ja operatsioonisüsteemi ta kasutab. Sellest saab teada seadme vanuse ning ka infot selle kohta, kas klient on pigem ajaga kaasas käiv või mitte. Selgus, et kõige paremad maksjad ja kõige sagedamini oma laenulepinguid uuendavad inimesed on justnimelt Apple’i kasutajad,“ rääkis Jõgi.
Sellega lükati ümber hüpotees, et need inimesed kes suudavad endale Apple’i tooteid lubada, on rikkad ja vajavad privaatpanganduse teenuseid. „Kogudes inimeste kohta erinevat informatsiooni ning pannes see sobivasse mudelisse, hakkad märkama erinevaid mustreid ja seoseid, mis võivad vabalt vastu käia kõhutundele,“ rääkis Jõgi.
Loe pikemalt Best Marketingist. Agur Jõgi esineb 17. märtsil Eesti suurimal turunduskonverentsil Password.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.